Huffermann
Przyczepy do transportu kontenerów

Produkty marki Huffermann

PTM oficjalnym dystrybutorem marki Hueffermann na Polskę. Sprawdź ofertę

Przyczepy do transportu kontenerów BTA
do odstojników i kontenerów na kółkach

przyczepa-hma.1_f

przyczepa-hma.2_f

przyczepa-hma.3_f

przyczepa-hma.4_f

przyczepa-hma.5_f

przyczepa-hma_f


Previous
Next

Przyczepa HMA

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HMA służy wyłącznie do transportu jednego lub dwóch kontenerów skips 5-12 m3 zgodnie z normą DIN 30720/ DIN 30720-1.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa VARIO-CARRIER.
Dostępne wersje:
3 osiowa: HMA2424 dla 2 kontenerów skips (heavy duty do dużych obciążeń)

  • 3 osiowa: HMA2430 dla 2 kontenerów skips lub skrzyń
  • 2 osiowa: HMA1824 dla 2 kontenerów
  • 2 osiowa: HMA1820 dla 2 kontenerów
  • 2 osiowa: HMA1812 dla 1 kontenera
  • wersje specjalne: (z burtami, platforma, dla 3 kontenerów)

Opcje

Opcje:

  • Center fix – prowadnice kontenera
  • Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
  • Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunkiu. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Przedni załadunek.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-htm.1_f

przyczepa-htm.2_f

przyczepa-htm.3_f

przyczepa-htm_f


Previous
Next

Przyczepa HTM

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu 1 kontenera skips 10m3 i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa MINI-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 2 osiowa: HMA1335 dla 1 kontenera

Opcje

Opcje:

  • Center fix – prowadnice kontenera
  • Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
  • Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunkiu. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Przedni załadunek.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-hma-s.1_f

przyczepa-hma-s.2_f

przyczepa-hma-s_f


Previous
Next

Przyczepa HMA/S

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojeketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HMA StretchCarrier służy wyłącznie do transportu jednego lub dwóch kontenerów skips 5-12 m3 zgodnie z normą DIN 30720/ DIN 30720-1.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa STRETCH-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 2 osiowa: HMA1812/20-tele 265 LS dla 1 lub 2 kontenerów

Opcje

Opcje:

  • Center fix – prowadnice kontenera
  • Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
  • Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Regulacja długości przyczepy – rama teleskopowa.
  • Przedni załadunek.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-hsa.1_f

przyczepa-hsa.2_f

przyczepa-hsa.3_f

przyczepa-hsa_f


Previous
Next

Przyczepa HSA

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HSA służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu wózka prowadzącego kontener po bieżniach.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa SLIDE-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 3 osiowa: HSA2470
  • 3 osiowa: HSA2470 (heavy duty do dużych obciążeń)
  • 2 osiowa: HSA1870
  • 2 osiowa: HSA1870 przedni załadunek
  • 2 osiowa: HSA1860
  • 2 osiowa: HSA1865
  • 2 osiowa: HSA1855

Wersje specjalne (z uchwytem na wózek widłowy):

  • 2 osiowa: HSA1877 centralnoosiowa
  • 2 osiowa: HSA1870 centralnoosiowa

Opcje

Opcje:

  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Niska masa własna pojazdu.
  • Przedni załadunek możliwy.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-har_f

przyczepa-har.3_f

przyczepa-har.2_f

przyczepa-har.1_f


Previous
Next

Przyczepa HAR

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Cechy
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HAR służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa ROLL-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 3 osiowa: HAR2470
  • 2 osiowa: HAR1872
  • 2 osiowa: HAR1870
  • 2 osiowa: HAR1870 przedni załadunek
  • 2 osiowa: HAR1865
  • 2 osiowa: HAR1860
  • 2 osiowa: HAR1855

Opcje

Opcje:

  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Cechy

Zalety:

  • Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
  • System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
  • Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
  • Niska masa własna pojazdu.
  • Przedni załadunek możliwy.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-hark.1_f

przyczepa-hark.2_f

przyczepa-hark.3_f

przyczepa-hark_f


Previous
Next

Przyczepa HARK

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HARK służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy. Rozładunek odbywa się przy wykorzystaniu ramy pośredniej podnoszonej dzięki 2 siłownikom hydraulicznym.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa ROLL-CARRIER-KIPPER.

Dostępne wersje:

  • 2 osiowa: HARK1865
  • 2 osiowa: HARK1870
  • wersje specjalne: 2 różne konstrukcje ramy wywrotu zależnie od metody blokowania kontenera- uchwyty C jako blokada lub zderzak kontenera u dołu ramy wywrotu dopasowany do rolek 200mm, wymiar kontenera nie wystaje poza długość przyczepy.

Opcje

Opcje:

  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
  • System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
  • Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
  • Niska masa własna pojazdu.
  • Przedni załadunek możliwy.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-hka.1_f

przyczepa-hka.2_f

przyczepa-hka_f


Previous
Next

Przyczepa HKA

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HKA służy do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722 oraz jednego lub 2 kontenerów zgodnie z normą DIN 30720/30720-1. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy lub systemem bramowym od przodu lub tyłu.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa FLEX-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 3 osiowa: HKA2470 (heavy duty do dużych obciążeń)
  • 2 osiowa: HKA1870
  • 2 osiowa: HKA1870 załadunek z obu stron

Opcje

Opcje:

  • Center fix – prowadnice kontenera
  • Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
  • Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
  • System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
  • Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
  • Przedni załadunek możliwy.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM

przyczepa-hpa-hpt.1_f

przyczepa-hpa-hpt.2_f

przyczepa-hpa-hpt.3_f

przyczepa-hpa-hpt.4_f

przyczepa-hpa-hpt_f


Previous
Next

Przyczepa HPA/HPT

Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny

Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HKA służy do transportu kontenerów zgodnie z normą DIN 30720 oraz zgodnie z normą DIN 30720/30720-1. Można wykorzystywać pojazd do transportu maszyn budowlanych jak również innych kombinacji platformowych w tym transportu ładowarek lub drewna. Ważne również jest to, że przyczepa może transportować 2 10-st. Kontenery morskie ISO lub 1 kontener 20-st.

Rodzaje

Przyczepa kontenerowa MULTI-CARRIER.

Dostępne wersje:

  • 2 osiowa: HPA2072 (obrotnica)
  • 2 osiowa: HPA2072 ASK (obrotnica)
  • 2 osiowa: HPA2057 (obrotnica)
  • 2 osiowa: HPA2067 (obrotnica)
  • 3 osiowa: HPA2472 (obrotnica)
  • 3 osiowa: HPA2472 ASK (obrotnica)
  • 3 osiowa: HPA2483 (obrotnica)
  • 3 osiowa: HPA2483 ASK (obrotnica)
  • 2 osiowa: HPT2167 (tandem)
  • 2 osiowa: HPT2172 (tandem)
  • 3 osiowa: HPT2572 (tandem)

Opcje

Opcje:

  • Center fix – prowadnice kontenera
  • Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
  • Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
  • Opuszczany pneumatycznie dyszel
  • Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
  • Możliwe zawieszenie mechaniczne
  • Gaśnica
  • Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej

Cechy

Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.

Zalety

Zalety:

  • Bardzo wyjątkowa konstrukcja platformy.
  • Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
  • Przedni załadunek możliwy.
  • Mała ilość miejsca na manewry.
  • Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.

Do pobrania

Folder przyczep Hueffermann

Katalog PTM