Huffermann Przyczepy do transportu kontenerów
Produkty marki Huffermann
PTM oficjalnym dystrybutorem marki Hueffermann na Polskę. Sprawdź ofertę
Przyczepy do transportu kontenerów BTA
do odstojników i kontenerów na kółkach






Previous
Next
Przyczepa HMA
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HMA służy wyłącznie do transportu jednego lub dwóch kontenerów skips 5-12 m3 zgodnie z normą DIN 30720/ DIN 30720-1.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa VARIO-CARRIER.
Dostępne wersje:
3 osiowa: HMA2424 dla 2 kontenerów skips (heavy duty do dużych obciążeń)
- 3 osiowa: HMA2430 dla 2 kontenerów skips lub skrzyń
- 2 osiowa: HMA1824 dla 2 kontenerów
- 2 osiowa: HMA1820 dla 2 kontenerów
- 2 osiowa: HMA1812 dla 1 kontenera
- wersje specjalne: (z burtami, platforma, dla 3 kontenerów)
Opcje
Opcje:
- Center fix – prowadnice kontenera
- Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
- Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunkiu. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Przedni załadunek.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania




Previous
Next
Przyczepa HTM
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu 1 kontenera skips 10m3 i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa MINI-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 2 osiowa: HMA1335 dla 1 kontenera
Opcje
Opcje:
- Center fix – prowadnice kontenera
- Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
- Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunkiu. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Przedni załadunek.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania



Previous
Next
Przyczepa HMA/S
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojeketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HMA StretchCarrier służy wyłącznie do transportu jednego lub dwóch kontenerów skips 5-12 m3 zgodnie z normą DIN 30720/ DIN 30720-1.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa STRETCH-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 2 osiowa: HMA1812/20-tele 265 LS dla 1 lub 2 kontenerów
Opcje
Opcje:
- Center fix – prowadnice kontenera
- Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
- Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Regulacja długości przyczepy – rama teleskopowa.
- Przedni załadunek.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania




Previous
Next
Przyczepa HSA
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HSA służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu wózka prowadzącego kontener po bieżniach.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa SLIDE-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 3 osiowa: HSA2470
- 3 osiowa: HSA2470 (heavy duty do dużych obciążeń)
- 2 osiowa: HSA1870
- 2 osiowa: HSA1870 przedni załadunek
- 2 osiowa: HSA1860
- 2 osiowa: HSA1865
- 2 osiowa: HSA1855
Wersje specjalne (z uchwytem na wózek widłowy):
- 2 osiowa: HSA1877 centralnoosiowa
- 2 osiowa: HSA1870 centralnoosiowa
Opcje
Opcje:
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Niska masa własna pojazdu.
- Przedni załadunek możliwy.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania




Previous
Next
Przyczepa HAR
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Cechy
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HAR służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa ROLL-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 3 osiowa: HAR2470
- 2 osiowa: HAR1872
- 2 osiowa: HAR1870
- 2 osiowa: HAR1870 przedni załadunek
- 2 osiowa: HAR1865
- 2 osiowa: HAR1860
- 2 osiowa: HAR1855
Opcje
Opcje:
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Cechy
Zalety:
- Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
- System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
- Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
- Niska masa własna pojazdu.
- Przedni załadunek możliwy.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania




Previous
Next
Przyczepa HARK
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HARK służy wyłącznie do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy. Rozładunek odbywa się przy wykorzystaniu ramy pośredniej podnoszonej dzięki 2 siłownikom hydraulicznym.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa ROLL-CARRIER-KIPPER.
Dostępne wersje:
- 2 osiowa: HARK1865
- 2 osiowa: HARK1870
- wersje specjalne: 2 różne konstrukcje ramy wywrotu zależnie od metody blokowania kontenera- uchwyty C jako blokada lub zderzak kontenera u dołu ramy wywrotu dopasowany do rolek 200mm, wymiar kontenera nie wystaje poza długość przyczepy.
Opcje
Opcje:
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
- System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
- Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
- Niska masa własna pojazdu.
- Przedni załadunek możliwy.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania



Previous
Next
Przyczepa HKA
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojketowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HKA służy do transportu jednego kontenera zgodnie z normą DIN 30722 oraz jednego lub 2 kontenerów zgodnie z normą DIN 30720/30720-1. Załadunek kontenera odbywa się przy zastosowaniu rolek kontenera po szerokich bieżniach przyczepy lub systemem bramowym od przodu lub tyłu.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa FLEX-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 3 osiowa: HKA2470 (heavy duty do dużych obciążeń)
- 2 osiowa: HKA1870
- 2 osiowa: HKA1870 załadunek z obu stron
Opcje
Opcje:
- Center fix – prowadnice kontenera
- Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
- Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Bardzo wyjątkowa konstrukcja bieżni z zastosowaniem opatentowanej belki I-Beam z zaokrąglonym brzegiem, zapewniającym wysokie bezpieczeństwo i trwałość oraz korzystny wygląd nawet po wielu latach eksploatacji.
- System 4 punktowego blokowania kontenera z wykorzystaniem patentu Hueffermann, jako wysoki stopień bezpieczeństwa i niezawodności.
- Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
- Przedni załadunek możliwy.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania





Previous
Next
Przyczepa HPA/HPT
Opis ogólny
Rodzaje
Opcje
Cechy
Zalety
Do pobrania
Opis ogólny
Konstrukcja podwozia została specjalnie zaprojektowana do transportu kontenerów i spełnia wszystkie wymogi rutynowych operacji kontenerowych. Różne linie produktów są dostępne ale wersja HKA służy do transportu kontenerów zgodnie z normą DIN 30720 oraz zgodnie z normą DIN 30720/30720-1. Można wykorzystywać pojazd do transportu maszyn budowlanych jak również innych kombinacji platformowych w tym transportu ładowarek lub drewna. Ważne również jest to, że przyczepa może transportować 2 10-st. Kontenery morskie ISO lub 1 kontener 20-st.
Rodzaje
Przyczepa kontenerowa MULTI-CARRIER.
Dostępne wersje:
- 2 osiowa: HPA2072 (obrotnica)
- 2 osiowa: HPA2072 ASK (obrotnica)
- 2 osiowa: HPA2057 (obrotnica)
- 2 osiowa: HPA2067 (obrotnica)
- 3 osiowa: HPA2472 (obrotnica)
- 3 osiowa: HPA2472 ASK (obrotnica)
- 3 osiowa: HPA2483 (obrotnica)
- 3 osiowa: HPA2483 ASK (obrotnica)
- 2 osiowa: HPT2167 (tandem)
- 2 osiowa: HPT2172 (tandem)
- 3 osiowa: HPT2572 (tandem)
Opcje
Opcje:
- Center fix – prowadnice kontenera
- Safety fix – dociąg korbowy zamiast śruby z łańcuchem
- Blokada pneumatyczna kontenera – Pneumatic lock
- Opuszczany pneumatycznie dyszel
- Smart board – wabco komputer z wyświetlaczem nacisków na osie i il. km
- Możliwe zawieszenie mechaniczne
- Gaśnica
- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej
Cechy
Rozkład obciążenia często nie zależy od kierowcy, jeśli nie dostarczono rozwiązania technicznego. W przypadku nieodpowiedniego obciążenia przedniej osi, pojazd traci stabilność i wykonuje niebezpieczną jazdę oraz manewry, które mogą spowodować wypadek. Pojazdy kontenerowe Hüffermann zaprojektowane są w koncepcji all-in-one aby zapewnić transport ładunków w ciasnych miejscach – w centrum miasta, do wywozu odpadów szpitalnych, zaopatrzenia placów budowy lub oczyszczalnie ścieków. Przyczepa przeznaczona jest do przedniego załadunku. Nie są wymagane manewry związane z tylnym załadunkiem. W samochodzie ciężarowym nacisk na przednią oś musi wynosić co najmniej 20% całego pojazdu w celu korzystania z pojazdu w bezpieczne i w stabilny sposób.
Zalety
Zalety:
- Bardzo wyjątkowa konstrukcja platformy.
- Modułowa konstrukcja wymienne bloki przyczepy względem innych modeli.
- Przedni załadunek możliwy.
- Mała ilość miejsca na manewry.
- Oszczędność czasu przy pracy z kontenerem.
Do pobrania